Lista functiilor din institutie la data de 31.09.2024
Procedura selectie Erasmus + 2024
FESTIVITATEA DE DESCHIDERE A NOULUI AN ȘCOLAR LA LICEUL TEORETIC „RADU VLĂDESCU”
Dragi elevi, stimați părinți, bunici și colegi, festivitatea de deschidere a anului școlar 2024-2025 la Liceul Teoretic „Radu Vlădescu” va avea loc luni, 9.09.2024, începând cu ora 9,00.
Doresc părinților și bunicilor un an școlar cu multă sănătate, bucurii nenumărate, răbdare și multă dragoste pentru a vă susține copiii și nepoții. De asemenea, doresc colegilor un an școlar cu multe realizări profesionale, așa cum sunt obișnuiți, doresc elevilor un an școlar cu reușite la concursurile și examenele viitoare, și, nu în ultimul rând, doresc tuturor liniște și împliniri!
Vă așteptăm cu drag!
Director: prof. Mircică Constantin
Repartizare elevilor înscriși la clasele a IX-a, profil real, specializarea matematică-informatică
Repartizarea elevilor înscriși la Clasa Pregătitoare
Procedura Operationala pentru rezolvarea situatiilor speciale admitere etapa I
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI LA EXAMENUL NAȚIONAL DE BACALAUREAT 2024 – SESIUNEA AUGUST
Anunț depunere dosare înscriere – elevi admiși în clasa a IX-a, an școlar 2024-2025
Contestatii Bacalaureat 2024 ok
Cerere contestatie BAC iunie-iulie 2024
Contestatii EVALUARE NATIONALA 2024
Procedura operațională pentru constituirea formațiunilor de elevi în Clasa
Procedura operațională pentru constituirea formațiunilor de elevi în Clasa Pregătitoare
Lista funcțiilor din instituție la data de 31.03.2024
Lista funcțiilor din instituție la data de 30.09.2023
Metodologia cadru privind acordarea burselor scolare în anul școlar 2023-2024
Procedură selecție Acreditare Erasmus+ 2023-2024
Liceul Teoretic „Radu Vlădescu” vinde componente sobe de teracotă
Lista funcțiilor din instituție la data de 31.03.2023
HOTĂRÂRE pentru complementarea H.G. nr. 557/2016 privind managemenrului tipului de risc
Link catre platforma națională de pregătire pentru situații de urgență https://fiipregatit.ro/
a primit acreditarea Erasmus+, în urma selecției de propuneri de acreditare depuse pentru Domeniul „Educație școlară”
LISTA ELEVILOR ELIGIBILI PENTRU PROGRAMUL „BANI DE LICEU”
Lista funcțiilor din institutie la data de 30.09.2022
Model contestatie Evaluare Nationala
Comunicat Evaluarea Nationala 2022
LISTA FUNCȚIILOR DIN INSTITUȚIE LA DATA DE 31.03.2022
Solicitare ofertă privind execuția de lucrări
ANUNȚ! Începând cu data de 15.11.2021 orele se vor deșfășura în format fizic.
SITUATIA PERSONALULUI VACCINAT IN DATA DE 5.XI.2021
LISTA FUNCTIILOR DIN INSTITUTIE LA DATA DE 30.09.2021
ÎSCRIEREA COPIILOR ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR .Toate cererile depuse pentru înscrierea la Clasa Pregătitoare au fost aprobate.
EVALUARE NAȚIONALĂ CLASA a VI-a Test 1/ Test 2 , Caietul cadrului didactic
Model bon valoric pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziționării de calculatoare
Norme metodologice privind acordarea unui ajutor financiar in vederea achiziționării de calculatoare
LISTA FUNCȚIILOR DIN INSTITUȚIE LA DATA DE 31.03.2021
CERERE TIP DE ÎNSCRIERE ÎN CLASA PREGĂTITOARE 2021
Metodologia de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2021-2022
Anexa nr. 1, 2, 3 la Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul.._
Calendar inscriere Clasa Pregatitoare 2021
OME 3473 din 10.03.2021 privind aprobarea Metodologiei de inbscriere a c.._.docx
Starea invățământului buzoian sem. I an școlar 2020-2021
Platforma națională de vaccinare
LISTA FUNCTIILOR DIN INSTITUTIE LA DATA DE 30.09.2020
LISTA FUNCȚIILOR DIN UNITATE LA DATA DE 31.03.2020
Cerere de încriere în clasa pregătitoare 2020- etapa I
În atenția celor care solicită inscrierea elevilor în învățământul primar
Calendarul inscrierii in invatamantul primar pentru anul scolar 2020-2021
Metodologia de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2020-2021
Precizari referitoare la evaluarea psihosomatica a copiilor
EVALUARE PSIHOSOMATICĂ PROGRAM
SĂRBĂTORIM ÎMPLINIREA A 100 DE ANI DE EXISTENȚĂ
LISTA FUNCȚIILOR DIN INSTITUȚIE LA DATA DE 30.09.2019
LISTA FUNCTIILOR DIN INSTITUTIE LA DATA DE 31.03.2019
Precizari înscriere în clasa pregătitoare
Program evaluare psihosomatica pentru inscrierea in invatamantul primar
Calendarul inscrierii in invatamantul primar pentru anul scolar 2019-2020
Metodologia inscrierii in invatamantul primar pentru anul scolar 2019-2020
Rezultatul probei interviului la concursul pentru ocuparea postului de îngrijitor
Rezultatul probei practice la concursul pentru ocuparea postului de îngrijitor
Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul de ingrijitor
Anunt concurs pentru ocuparea funcției de ingrijitor I,1 normă
Lista funcțiilor din instituție la data de 30.09.2018
Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Anunt Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca Buzau
Locuri ramase libere dupa prima etapa de repartizare la clasa pregatitoare
Lista funcțiilor din instituție la data de 30.03.2018
ANUNT
Liceul Teoretic ,,Radu Vladescu” din Patarlagele organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacanta, de INFORMATICIAN II M, compartiment secretariat (1 norma).
Dosarele pentru înscrierea la concursul de ocupare a postului de informatician se vor depune la secretariatul Liceului Teoretic ,,Radu Vladescu” în perioada 10 – 21.07.2017, între orele 10-14.
Concursul va consta din SELECŢIA DOSARELOR, PROBĂ SCRISĂ, probă practică şi un interviu, astfel:
- Afişarea rezultatelor la selecţia dosarelor: 24.07.2017
- Proba scrisă: 07.2017, ora 10,00
- Proba practică: 03.08.2017, ora 11,00
- Interviul: 08.2017, ora 11,00.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
Informaţii suplimentare la secretariatul Liceului Teoretic ,,Radu Vladescu”, sau la tel. 0238-500244.
DOCUMENTE SOLICITATE
conform art. 6 din regulamentul cadru la HG 286/2011
- Cerere de inscriere adresata conducatorului unitatii ;
- Copia si originalul actului de identitate ;
- Copiile si originalele documentelor care atesta nivelul studiilor si al altor acte care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
- Copia si originalul carnetului de munca sau dupa caz adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/ sau specialitatea studiilor;
- Cazier juridic sau declaratia pe propria raspundere ca nu are antecedente penale;
- Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corezpunzatoare eliberata de catre medicul de familie;
- Curriculum
CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE LA CONCURS
- Are cetatenia romana , cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania ;
- Cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- Are varsta minima reglementata de prevederile legale;
- Are capacitate deplina de exercitiu;
- Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medical de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- Indeplineste conditiile de studii si dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- Nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii , contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul , care impiedica infaptuirea justitiei , de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face candidatul incompatibil cu exercitarea functiei, cu exceptia in care a intervenit reabilitarea.
CONDITII SPECIFICE PENTRU PARTICIPAREA LA CONCURS
- Absolvirea unei unitati de invatmant preuniversitar de profil;
- Vechime in domeniul postului 4 ani;
- Cunostinte avansate privind PC- utilizare, depanare, intretinere, administrare retele de calculatoare, baze de date;
- Responsabilitate, putere de concentrare si eficienta in munca, comunicativitate si optimism;
- Disponibilitate de lucru la program prelungit.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Nr.crt. | Etapa de concurs | Data desfasurarii |
1 |
Selectia dosarelor | 24.07.2017 |
Afişarea rezultatelor la selecţia dosarelor | 24.07.2017; ora 16,00 | |
Depunere contestatii | 25.08.2017; intre orele 10,00-14,00 | |
Afişarea rezultatelor la contestatii | 26.08.2017; ora 16,00 | |
2 |
Proba scrisa | 31.07.2017; ora 10,00 |
Afişarea rezultatelor la proba scrisa | 31.07.2017; ora 16,00 | |
Depunere contestatii | 01.08.2017; intre orele 10,00-14,00 | |
Afişarea rezultatelor la contestatii | 02.08.2017; ora 16,00 | |
3 |
Proba practica | 03.08.2017; ora 11,00 |
Afisarea rezultatelor la proba practica | 03.08.2017; ora 16,00 | |
Depunere contestatii | 04.08.2017; intre orele 10,00-14,00 | |
Afişarea rezultatelor la contestatii | 07.08.2017; ora 16,00 | |
4 |
Interviu | 08.08.2017; ora 11,00 |
Afişarea rezultatelor interviu | 08.08.2017; ora 16,00 | |
5 | Rezultate finale | 10.08.2017; ora 12,00 |
TEMATICA
- Calculatoare – arhitectura, componente, caracteristici periferice, diagnosticare, defecte; Instalari, configurari statii de lucru, imprimante, aplicatii.
- Sisteme de operare.
- Retele de comunicatii; Administrarea retelelor; Securitatea retelelor.
- Baze de date.
- Pagini web.
- Microsoft Office.
- Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR
BIBLIOGRAFIE
- Retele de comunicatii intre calculatoare – Ion Banica;
- Retele de calculatoare-depanare si modernizare – Terry Ogletree;
- Retele de calculatoare- proiectare si administrare – Adrian Munteanu, Valerica Greavu Serban – Ed. Teora;
- Office 2007, 2013, 2016;
- Windows XP Professional – Robert Cowart, Brian Knittel – Ed. Teora;
- Metodologiile programelor si platformelor educationale EduSal, ReviSal, SIIIR, Evaluare Nationala, Admitere liceu, Bacalaureat
- Legea Educatiei Nationale nr.1/2011
- O.F.U.I.P. aprobat prin O.M.E.N.C.S. nr: 3844/2016